سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افتتاح پروژه گازرسانی 15 روستای شهرستان کوثر

پروژه گازرسانی 15 روستای شهرستان کوثر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مشاور مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: پروژه گازرسانی روستاهای سولگل، قوزلو، زرج آباد، قالن قیه، گیلاندوز، عظیم آباد، احمدآباد، رستم آباد، دولت آباد، بورستان، زاویه زرج آباد، شرج آباد، ناوند، ابلی علیا و سفلی در شهرستان کوثر مورد بهره برداری قرار گرفت .

یدالله عبداللهی افزود: تمرکز ما بر توسعه گازرسانی در روستاها و مناطق محروم استان اردبیل می باشد بطوریکه در دولت تدبیر و امید نیز سرمایه گذاری های خوبی در این حوزه انجام گردیده است.

وی ادامه داد: برای گازرسانی به 15 روستای شهرستان کوثر با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال هزینه شده که بیش از 800 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

عبداللهی با بیان اینکه تمام 26 شهر استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند بیان کرد: در مجموع 870 روستای استان اردبیل نیز تاکنون از این نعمت الهی بهره مند می باشند.

وی افزود: در شهرستان کوثر به میمنت ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح 15 پروژه گازرسانی به روستاها هستیم که این پروژه ها در 2 سال اخیر اجرایی و عملیاتی شده تا ساکنان این روستاها از نعمت گاز بهره مند شوند.

نماینده محترم مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات بی وقفه شرکت گاز استان اردبیل در گازرسانی به روستاها اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش و مجاهدت مهندسان متخصصان و کارشناسان شرکت گاز استان اردبیل امروز در دورافتاده ترین و سردسیرترین منطقه جنوب این استان شاهد افتتاح عملیات گازرسانی به شریف ترین ساکنان روستاها هستیم.

بشیر خالقی ادامه داد: امیدواریم در برنامه ششم توسعه با تزریق منابع اعتباری مناسب شاهد تکمیل فرآیند پیچیده و دشوار گازرسانی به روستاها در کشور باشیم که البته این کار با اولویت مناطق محروم انجام می شود .

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز کشورمان در اوج امنیت و آرامش بوده و مردم ما به برکت این نظام الهی از نعمات بی پایان بهره مند هستند .

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.