سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اصلاح شبکه داخلی و انشعابات آب شرب روستای طامه

رئیس اداره آبفار نطنز از اصلاح شبکه داخلی و انشعابات آب شرب روستای طامه با اعتباری بالغ‌ بر 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن واقفی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: اصلاح شبکه داخلی روستای طامه به طول 800 متر به همراه انشعابات آن در مسیرهای صعب‌العبور با اعتبار 500 میلیون ریال صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن این روستا، با بهره‌برداری از این شبکه هدر رفت آب به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره آبفار نطنز همچنین از آغاز عملیات اجرایی تأمین آب شرب روستای نیه خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی تأمین آب شرب روستای نیه از طریق حفر چاه دستی با تخصیص اعتبار 500 میلیون ریالی آغاز شد.

وی بیان کرد: با توجه به خشک‌سالی در سال‌های اخیر و افت سطح منابع آب‌های زیرزمینی و به‌تبع آن کمبود آب شرب در روستای نیه، امید است پس از حفر چاه و با تأمین اعتبارات موردنیاز جهت تجهیز تأسیسات پمپاژ، اجرای شبکه برق و خط انتقال آن مشکلات آب‌رسانی به این روستا مرتفع شود.

واقفی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای تأمین آب شرب مجتمع روستایی ده آباد، فمی و متین آباد، این امور اقدام به حفر چاه به عمق 150 متر کرده و در ادامه، خط انتقال به طول 3 هزار و 100 متر با لوله پلی‌اتیلن 160 و اصلاح بخشی از شبکه داخلی و انشعابات با هزینه‌ای بالغ‌ بر 4 میلیارد ریال انجام شد.

وی اضافه کرد: ادامه عملیات تکمیلی پروژه شامل احداث مخزن ذخیره 700 مترمکعبی، اجرای برق به طول 600 متر با ترانس مجزا، احداث تأسیسات سر چاهی و فنس‌کشی، اصلاح باقیمانده شبکه داخلی و انشعابات، فنس‌کشی مخزن هوایی و تأسیسات کلرزنی است بااعتبار 10 میلیارد ریالی از محل صندوق توسعه ملی روند اجرای پروژه ادامه خواهد داشت.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.