سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بارش 11.6میلیمتری باران در خورو بیابانک

بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در استان اصفهان در شهرستان خورو بیابانک با 11.6 میلیمتر باران ثبت و گزارش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: پس از خورو بیابانک، فریدونشهر با 6 میلیمتر، خوانسار با 1.8 میلیمتر، نطنز با 1.5 میلیمتر و سمیرم با یک میلیمتر بارش باران دارای بیشترین بارندگی بودند.

حجت الله علی عسگریان افزود: در این مدت بیشترین میزان برف موجود روی زمین به ترتیب از فریدونشهر، سمیرم ، خوانسار و داران با 30 ، 18 ، 12 و 10 سانتیمتر گزارش شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف از مناطق شرقی استان اصفهان گزارش شده است گفت:احتمال بارش های پراکنده برای امروز( شنبه ) در بیشتر نقاط استان اصفهان وجود دارد.

وی افزود: دمای هوا امشب حداکثر پنج درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد و دمای هوای شهر اصفهان به سه درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.
کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید در 24 ساعت آینده در سطح استان پیش بینی می شود.

وی افزود: چوپانان با 25 درجه سانتیگراد بعنوان گرمترین و بویین و میاندشت با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

به گفته علی عسگریان، هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه ( فردا )صاف تا کمی ابری، غبارصبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی می شود.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.