سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با توجه به شرایط ناپایدار جوی؛

مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، با توجه به شرایط ناپایدار جوی در برخی مناطق کشور که روی پروازهای فرودگاههای این مناطق تاثیرگذار بوده، اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، با توجه به شرایط ناپایدار جوی در برخی مناطق کشور که روی پروازهای فرودگاههای این مناطق تاثیرگذار بوده، اطلاعیه صادر کرد.


با توجه به ناپایداری شرایط جوی و بارش برف و باران و متغیر بودن وضعیت جوی در برخی مناطق کشور، هموطنان عزیز قبل از حضور در فرودگاهها، ضمن تماس با اطلاعات پرواز فرودگاه مورد نظر، تغییرات احتمالی در برنامه پروازی خود را دریافت و برابر آن، برنامه‌ریزی نمایند.

از مسافران گرامی خواهشمند است؛ پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره  199 از تهران و شماره‌های 44665519 و 44665524 از شهرستان ‌تماس حاصل نمایند و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

مسافران فرودگاه امام نیز از طریق شماره 09633 می توانند وضعیت  پرواز خود را جویا شوند.

فرودگاهها برای مقابله با این شرایط جوی نامناسب در آمادگی کامل هستند.

بدلیل بارش شدید برف که از صبح امروز در شهر رشت آغاز شده، پروازهای فرودگاه رشت امروز مورخ 95/11/29 لغو شد.

 علیرغم بارش شدید برف، سطوح پروازی فرودگاه اردبیل برخاست پروازها برای نشست و برخاست هواپیما آماده و فرودگاه عملیاتی است. گفتنی است؛ تاکنون 44 بار برفروبی در این فرودگاه انجام شده است.

بدلیل شدت بارش برف و کاهش دید پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

به اطلاع شهروندان و مسافرین و زائرین محترم می رساند علیرغم شرایط نامساعد و ناپایدار جوی در سطح شهر مشهد، نشست و برخاست پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از ساعات ابتدایی بارش برف، با همت مدیران و کارکنان فرودگاه و سرعت عمل بالا برای عملیات برف روبی و یخزدایی سطوح پروازی، از حدود ساعت 11 ظهر تا ساعت 19:30 بدون هیچ مشکلی انجام پذیرفت. اما در حال حاضر با توجه به شدت بارش برف و کاهش دید پروازی به کمتر از 500 متر، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

از مسافران گرامی خواهشمندیم پیش از عزیمت به سمت فرودگاه از طریق شماره 199 و یا پرتال فرودگاه مشهد به آدرس:http:/mashhad.airport.ir/flight-info از آخرین وضعیت پروازها اطلاع حاصل نمایید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.