سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

انسجام مردم ایران با هیچ نقشه ای خدشه دار نمی شود

امام جمعه شهر دوگنبدان با اشاره به تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا گفت: هیچ نقشه ای نمی تواند انسجام مردم ایران را خدشه دار کند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛  حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران اظهار داشت: تجربه تاریخی نشان داده است که مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی همواره در زمان تهدید با همدلی و انسجام بیشتری از نظام مردم سالاری دینی پشتیبانی کرده اند.

وی با یادآوری حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری بیان کرد: این اقیانوس خروشان در جشن بهار آزادی، تجدید بیعت با آرمان های نظام جمهوری اسلامی و مشتی بر دهان یاوه گویان است.

امام جمعه شهر دوگنبدان بیان کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیام های مختلفی به جهانیان داشته که هوشیاری و روحیه پایداری از مهمترین درس های آن است.

حجت الاسلام حجازی ابراز داشت: ملت مسلمان ایران با تهدیدها و فتنه های مختلفی در حدود چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی روبه رو بوده و موضوعاتی مانند جنگ تحمیلی، تحریم و فشارها دیگر هیچگاه نتوانسته خدشه ای در اراده آنان وارد کند.

امام جمعه شهر دوگنبدان با انتقاد از طرح آشتی ملی تصریح کرد: اقوام و ادیان مختلف سرزمین ایران اسلامی سال ها در سختی ها و خوشی ها در کنار یکدیگر زندگی کرده اند و قهری وجود نداشته که اکنون چنین موضوعاتی مطرح شود.

حجت الاسلام حجازی در بخش دیگری از سخنانش به ایام فاطمیه اشاره کرد و از مردم خواست بیشتر از گذشته در حفظ حرمت این مناسبت مهم دینی بکوشند.



انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.