سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرسودگی‌ها نیازمند سرمایه گذاری است/نگرانی‌ برای کمبود آب نداریم

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه زیرساخت‌های کشور نیازمند سرمایه‌گذاری برای رفع آسیب‌ها و فرسودگی‌ها است،گفت:مدیران باید از همه ظرفیت بخش خصوصی برای مواقع بحرانی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت، دکتر محمد باقر نوبخت در جلسه ستاد بحران استانداری گفت: در روزهای اخیر همکاران پر تلاش من در هیات دولت در استان‌های مختلف جهت پیگیری طرح‌های عمرانی و همچنین در راستای آسیب‌ها و مشکلات وارده حضور یافتند؛ خود بنده هم توفیق داشتم در یکی دو هفته گذشته به استان‌های مختلف سفر کنم.

نوبخت در ادامه افزود: به مدیران استان‌ها اعلام می‌کنم که از همه ظرفیت بخش خصوصی به عنوان اجاره ماشین آلات و دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت مواقع بحرانی استفاده کنند، هر مقدار اعتبار لازم است دولت پرداخت می‌کند.

معاون رییس جمهور خاطر نشان کرد: نگرانی‌هایی را که ما برای منابع آب کشور به ویژه در فصل تابستان داشتیم با این حجم نزولات تقلیل یافت.

محمد علی نجفی استاندار گیلان هم در این جلسه گفت :بخش زیرساخت ها بویژه شبکه‌های برق استان نواقص و فرسودگی‌هایی که از سال های گذشته برجای مانده است، وجود دارد که انتظار داریم در تخصیص اعتبارات مورد نیاز تسریع گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: سن ماشین آلات استان در ابتدای دولت یازدهم بیش از 23 سال بود که با بهره گیری از اعتبارات حوادث سال 93 خوشبختانه توانستیم بخشی از ماشین آلات را ترمیم و نوسازی کنیم.

نجفی ادامه داد: 470 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت شد و سقف تعیین شده جذب شد.


انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.