سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

"هشدار پلیس" راه به رانندگان

رییس پلیس راهورشیراز از رانندگان خواست تا با احتیاط، رعایت مقررات و توجه به هشدارهای ماموران پلیس رانندگی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج الله موسوی رییس پلیس راهور شیراز از بارش برف و باران در محورهای کوهستانی و لغزنده بودن جاده های استان خبر داد و از رانندگان خواست تا با احتیاط، رعایت مقررات و توجه به هشدارهای ماموران پلیس، رانندگی کنند.

همچنین سرهنگ دهقان جانشین پلیس راه شمال فارس از بارش باران در محورهای مواصلاتی بویژه مناطق جنوب شرقی و جنوب غربی استان خبر داد و از رانندگان درخواست کردحتی الامکان از سفر های غیر ضروری خودداری کنند.

وی با تاکید بر ممانعت از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی و برف گیر استان از رانندگان خواست در صورت نیاز به تردد در محورهای برف گیر علاوه بر بررسی برف پاک کن و سیستم های گرمایشی خودرو ، لباس گرم و پتو و غذا به همراه داشته باشند.

سرهنگ دهقان با بیان اینکه شهروندان حتی المکان جهت انجام امورات خود از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، ادامه داد: خلوتی معابر مخصوصا ساعت پایانی شب باعث نشود که رانندگان سرعت وسیله نقلیه خود افزایش دهند.

وی با بیان اینکه خطوط ویژه به صورت 24ساعته و در کلیه ایام برای وسایل نقلیه شخصی ممنوع است، تصریح کرد: استفاده ازچراغ گردان سیار برروی وسایل نقلیه شخصی ممنوع است.

سرهنگ دهقان با تاکید برا اینکه به محض تاریک شدن هوا در اولین شهر یا محل مطمئن توقف نمایید، بیان کرد: در صورتی که در طول سفر در جاده ها با مشکلی مواجه شدید با شماره تلفن 110 تماس بگیرید.

جانشین رئیس پلیس راه شمال فارس از مردم خواست قبل از حرکت از آخرین وضعیت مسیر سفر خود اطلاع کسب نمایید و با شماره تلفن 2186106 071مرکز پیام و کنترل و ترافیک پلس راه شمال استان تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.