سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

سارقان تجهیزات رایانه ای در دام پلیس

سارقان تجهیزات رایانه ای دو مرکز آموزشی در قائم شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: با تلاش ماموران کلانتری 12 قائم شهر سارقان اموال و تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی دو مرکز آموزشی در این شهرستان دستگیر شدند .

در پی سرقت اموال و تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی دو مدرسه دخترانه در خیابان جویبار شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت .

ماموران اداره تجسس کلانتری12 با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق شدند، متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در حال فروش تجهیزات مستعمل رایانه ای و یک دستگاه دوربین عکاسی در یکی از خیابان های این شهرستان دستگیر کنند .

بر اساس این گزارش پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه توسط این دو متهم 10 قلم کالای مسرقه شامل دوربین های عکاسی و فیلمبرداری و دو دستگاه رایانه با متعلقات آن کشف شد .

متهمان در بازجویی های انجام شده و تحقیقات پلیسی به سرقت تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی از دو مدرسه دخترانه در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.