سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

گشت یگان حفاظت محیط زیست از کارگاه های برداشت شن و ماسه مجوز دار در رودبارگیلان

ماموران یگان حفاظت محیط زیست گیلان دریک عملیات مشترک تمام واحدهایی که پس از اخذ مجوز از محیط زیست استان در حال فعالیت وبرداشت شن وماسه بودند را مورد پایش و کنترل دقیق نحوه فعالیت قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: بعلت انجام تخلف در برداشت و عدم رعایت موارد تعیین شده در مجوزی که برای این کارگاه ها صادر شده بود فعالیت  2 کارگاه متوقف شد و برای 3 واحد دیگر اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

ساسان اکبری پور افزود: بیشترین تخلف انجام شده توسط پیمانکاران در خصوص نحوه برداشت و عدم رعایت عمق و حجم برداشت و استفاده از بلدوزر  در تخریب بستر فعال است وی هدف از انجام این ماموریت ها را ، حفظ حراست از رودخانه های استان دانست و افزود پایش کارگاه شن وماسه توسط یگان حفاظت محیط زیست گیلان در حال اجراست که با حضور کارشناسان یگان حفاظت و در محل اجرای طرح انجام می شود.
رودخانه سفیدرود از مهم ترین رودخانه های استان گیلان و حوزه ابریز دریای خزر بوده و محل زندگی و زادآوری آبزیان  داخلی و مهاجر دریای خزر ازجمله ماهی سفید وماهی پر ارزش خاویاری است.


انتهای پیام/پ.ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.