سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لنگر کشتی رافائل از بوشهر خارج نشده است

به دنبال انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر خروج لنگر کشتی رافائل از بوشهر، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رسول رمضانی گفت:شهریور ماه سال جاری که نگرانی هایی از سوی شهروندان بوشهری درباره ی سرنوشت کشتی خاطره انگیز رافائل بوجود آمد،شهرداری بوشهر تمام توان خود را جهت رفع نگرانی مردم و صیانت از این کشتی زیبا و افسانه ای که حالا جزیی از خاطره ی جمعی مردم بوشهر شده است انجام داد.

وی افزود:در پی مذاکرات و توافق های انجام شده، زمینه اهدای لنگر کشتی رافائل از سوی فردی که  آن را در اختیار داشت فراهم شد و شهرداری بوشهر نیز قول داد که از لنگر محافظت کرده و بعد از انجام برخی تعمیرات آن را به شکلی زیبا و شایسته در محل مناسبی در ساحل بوشهر جانمایی کند.

رمضانی ضمن بیان این مطلب که شهرداری امانتدار مردم است گفت:متاسفانه برخی اخبار بدون ارائه ی سندی معتبر و تنها با تکیه بر شایعات در فضای مجازی و رسانه ای استان منتشر می شود که نتیجه ای جز بروز بی اعتمادی بین مردم و مسئولین و متشنج کردن فضای آرامش جامعه ندارد.

این مقام مسئول در شهرداری بوشهر گفت:لنگر کشتی رافائل در اختیار شهرداری بوشهر است و در مکانی مناسب نگه داری می شود و در اوایل سال جدید همراه با یکی از مناسبت های تاریخی -فرهنگی بوشهر در ساحل جانمایی خواهد شد و از شهروندان بوشهری تقاضا داریم به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام /پ
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.