سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تشریح برنامه وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در یاسوج

دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با امام جمعه یاسوج، دیدار با مسوولان استانی، نشست با اصحاب رسانه و حضور در نشست شورای اداری این استان از برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده است.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛سیدرضا صالحی‌امیری به همراه هیاتی به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد و نخستین برنامه سفر یک روزه خود را با حضور گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر آغاز کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با حضور در جمع خبرنگاران به برنامه‌های پیش‌بینی شده این سفر اشاره واز تلاش برای بررسی، پیگیری و اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد توسط وزارت ارشاد خبر داد.

وی دیدار و حضور در جمع هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر عنوان کرد و بیان داشت: گفت‌وگو با اصحاب هنر راه رسیدن به انسجام فرهنگی است.

این مسوول، ایجاد ثبات و آرامش در فضای فرهنگی را از سیاست‌های مهم وزارت ارشاد بیان کرد و یادآور شد: وزارت ارشاد سعی دارد مشکلات هنرمندان را بررسی و برای رفع آنها تلاش کند.

صالحی‌امیری، مسائل فرهنگی را یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: امیدواریم در این سفر بتوانیم کاری موثر برای هنرمندان این استان انجام دهیم.

وی ادامه داد: نشست و شنیدن مشکلات هنرمندان و پیشکسوتان هنر از برنامه‌های مهمی است که امیدواریم طی این سفر دستاورد خوبی داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور خود در جمع مسوولان و فرهیختگان فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: جلسه‌ای با حضور مسوولان و نخبگان فرهنگی و هنری استان برگزار خواهد شد.

وی، افزود: مسائل، موانع و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در این نشست از زبان فرهیختگان و کارشناسان این حوزه بیان و سعی خواهیم کرد تصمیمات لازم برای بررسی، پیگیری و رفع آنها اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.