سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن‌بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اولویت نظارت گشت‌های تخصصی تعزیرات کالاهای اساسی است/ برخورد قاطع با متخلفان صنفی

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در بازرسی و نظارت‌های تخصصی تعزیرات تهران، اولویت در بازرسی‌ها در خصوص فروشگاه‌ها و اماکنی است که کالاهای اساسی مردم را عرضه می‌کنند.

بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در گشت‌های عادی و تخصصی تعزیرات که از اول اسفند به صورت ویژه وارد فاز عملیاتی می‌شود، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اصناف و دانشگاه‌های علوم پزشکی در کنار تعزیرات حضور دارند.
   
وی در ادامه افزود: در بازرسی و نظارت‌های تخصصی تعزیرات تهران، اولویت در بازرسی‌ها در خصوص فروشگاه‌ها و اماکنی است که کالاهای اساسی مردم را عرضه می‌کنند.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این طرح که تا 15 فروردین سال 96 ادامه دارد، از مراکز خرید، میادین میوه و تره بار، جایگاه‌های عرضه سوخت، آجیل فروشی‌ها، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها وسایر فروشگاه‌هایی که اقلام مورد نیاز شهروندان را عرضه می‌کنند، بازرسی انجام می‌شود.

حسن‌بیگی گفت: در این گشت‌ها با توجه به حضور قاضی تعزیرات در محل، با اظهار نظر کارشناسی در محل حکم صادر خواهد شد و در صورت لزوم و تحقیقات بیشتر پرونده به  شعب تعزیرات ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.