سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادمی: اگر تماشاگران آبادانی حمایت کنند پدیده را می بریم/ یک مهاجم جدید جذب می کنیم

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: انتظار داریم تماشاگران خونگرم آبادانی با حضور پرشور خود در ورزشگاه به پیروزی تیم شهرشان کمک کنند.

مهرداد خادمی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار روز جمعه تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده خراسان اظهار کرد: با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود انتظار داریم تماشاگران خونگرم آبادانی با حضور پرشور خود در ورزشگاه به حمایت از تیم شهرشان بپردازند.

وی افزود:تیم پدیده اکنون در رده سیزدهم جدول است و ما نیز یک پله بالاتر از این تیم در رده دوازدهم قرار داریم، بنابراین دیدار روز جمعه دو تیم بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود و ما امیدواریم شکست هفته گذشته برابر استقلال خوزستان را در این بازی جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد جدایی حسن هوری دروازه بان سابق این تیم گفت: جدایی هوری از نفت آبادان قطعی شده است و او اکنون در حال بررسی پیشنهادات سایر تیم ها است، من شنیده ام که این دروازه بان چند روز پیش به عنوان سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده است و قصد دارد در زمینه های گوناگون اجتماعی نیز به فعالیت بپردازد، من برای هوری در این مسند جدید آرزوی موفقیت می کنم.

وی در پایان درباره ضرورت تقویت تیم نفت آبادان در ادامه فصل تصریح کرد:تیم ما برای ماندن در لیگ برتر به تقویت خط هجومی خود نیاز دارد و به احتمال زیاد با نظر مثبت فیروز کریمی سرمربی تیم، بزودی شاهد اضافه شدن یک مهاجم به جمع بازیکنان نفت آبادان خواهیم بود.
 
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.