سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

کمبود دستگاه اطفای حریق در دارخوین

شهردار دارخوین از نبود امکانات و دستگاه اطفای حرق در شهرداری این شهر ستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، صالح اچرش ادر، شهردار دارخوین گفت: خودروی سنگین آتش نشانی شهرداری این شهر دچار اشکال فنی است و نیاز به تعمیرات دارد.

وی افزود: این دستگاه قادر به ارائه خدمات اطفا نبوده و به منظور تعمیر و بازسازی به اهواز منتقل شد و قطعات آن از تهران تامین شده و مقرر شد تا پنجشنبه خودرو تحویل داده شود و نیروهای آتش نشانی وظیفه خود را انجام دهند.

شهردار دارخوین عنوان کرد: با توجه به موقعیت خاص دارخوین ونفتی بودن منطقه که شبکه های متعدد از شهر گذر می کند، این شهرداری موضوع خرابی تنها خودروی فرسوده خود را به فرمانداری، بخشداری، اداره کل ستاد بحران استانداری، اداره کل امورشهری و شوراها طی دو بار مکاتبه اعلام کردند.

   اچرش بیان داشت: با توجه به پیگیرهای به عمل آمده از سوی این شهرداری و مکاتبات معاونت عمرانی با سازمان شهرداری های کشور و اخذ دستور لازم با اولویت مقررشد که یک دستگاه خودرو سنگین و مجهز به شهرداری این شهراختصاص یابد.                                           

وی گفت: متاسفانه تاکنون دستگاه اطفای حریق تحویل نشده و در جلسه دو روز گذشته که با حضور نماینده محترم شهرستان در مجلس  به اتفاق شهرداران و شوراهای شهرهای دارخوین، شادگان و خنافره معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداریهای کشور برگزار و قول تحویل خودرو داده شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.