سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای دومین سال متوالی؛

برگزاری مسابقات کشوری بیماران دیابتی به میزبانی خوزستان

استان خوزستان برای دومین سال متوالی میزبان برگزاری مسابقات کشوری بیماران دیابتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده، رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اظهار کرد:‌ این مسابقات با حضور 14 تیم از 15 استان کشور در 2 بخش آقایان و بانوان در اهواز برگزار می شود.

وی با اشاره به این که این مسابقات در بخش آقایان در رشته‌های دارت، شطرنج، تنیس‌روی‌میز و شنا و در بخش بانوان در رشته‌های دارت، شطرنج و تنیس روی میز برگزار می شود، افزود: سال گذشته مقام‌های اول و سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادیم و امیدوارم بازهم بتوانیم قهرمانی‌ خود را تکرار کنیم.

حاجی زاده بیان داشت: در این رقابت ها 73 ورزشکار آقا و 48 ورزشکار خانم در قالب 15 تیم در روزهای 28 و 29 بهمن ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و خوزستان به دلیل میزبانی دو تیم در این مسابقات دارد.

رییس هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با بیان این که تنها هیات استانی هستیم که برای دو سال متوالی میزبانی مسابقات کشوری را با هزینه خود برگزار می‌کنیم خاطرنشان کرد:‌ اگر چه باید از اقدامات و حمایت های خیرین و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کرد.

وی با بیان این که هیات استان در دومین سالی که از فعالیت آن می گذرد موفق به کسب عنوان هیات برتر کشور شد اذعان داشت: قطعا با افزایش تعداد ورزشکاران پیوند اعضا در رشته‌های مختلف، ورزشکاران بیش تری از خوزستان در قالب تیم ملی در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت.

کیامرث حاجی‌زاده به برگزاری سه المپیاد ورزشی در سطح استان اشاره و تصریح کرد: بدنبال آن هستیم که چهارمین المپیاد را نیز در اسفندماه به میزبانی رامهرمز برگزار کنیم.

وی در ادامه به حضور دو ورزشکار خوزستانی در قالب تیم ملی دو و میدانی اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا اشاره کرد و اظهار داشت: در سال های اخیر عملکرد ورزشکاران استان به حدی خوب بود که اکنون در تیم ملی از وجود آن ها استفاده می شود.

حاجی زاده بیان کرد: ما آماده همکاری با ورزشکاران پیوند اعضا هستیم و شرایط را برای استفاده رایگان آن ها از امکانات ورزشی مهیا کردیم و امیدواریم خانواده های ورزشکاران تعامل خوبی با هیات داشته باشند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.