سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالعات فاز ۱ و ۲ شهرک‌های گلخانه‌ای استان بوشهر

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر با اشاره به ایجاد شهرک های گلخانه ای، از آغاز مطالعات فاز ۱و۲ شهرک‌های گلخانه‌ای استان با ۱۵۰ هکتار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن شریفی شایگان صبح چهارشنبه  اظهار داشت: بر اساس مطالعات آمایش، امکان سنجی و استعدادیابی که برای ایجاد شهرک های گلخانه ای در مرحله فاز شناخت در سال ۹۴ و ۹۵ در سراسر استان بوشهر صورت گرفت، ۷۰ محدوده با ۳۶۳ هکتار گلخانه برای اجرای شهرک‌های کشاورزی مکان‌یابی شد که ۳ پروژه به عنوان طرح‌های بارز استان برای اولویت اجرا مصوب شد.

وی افزود: مرحله اول مطالعات (فاز ۱و۲ ) امکان سنجی، توجیهی و طراحی تفصیلی هر ۳ پروژه با مجموعه ۱۵۰ هکتار گلخانه  با جانمایی واحد های پشتیبانی و خدماتی با شرکت مهندسین مشاور نهایی شده و تشریفات تحویل زمین صورت گرفته است.

شریفی شایگان گفت: ۲ پروژه در مناطق تنگ ارم و بویری شهرستان دشتستان با استفاده از آب‌های سطحی و یک پروژه در منطقه تنوب شهرستان دیلم با استفاده از آب دریا مجموعا ۳۲۳ هکتار زمین با پیش بینی ۲۲۰ هکتار گلخانه و جانمایی واحدهای نگهداری، فرآوری، بسته بندی و سالن های کنترل کیفیت است.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.