سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی در نطق میان دستور:

باید فکری به حال نظام پولی و مالی کشور کنیم/روزی نیست که خبر از اختلاس جدید به گوش نرسد

نماینده مردم شیروان در مجلس با انتقاد از سیستم نظام پولی و مالی کشور گفت: تا کی باید بالاترین نرخ بهره بانکی از آن ما باشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در نطق‌میان دستور مجلس با اشاره به اینکه باید برای مشکلات کشور چاره‌ای اندیشید، عنوان داشت:‌ نظام پولی و مالی در کشور  بیش از 100 سال قدمت ندارد و روزی نیست که خبر از اختلاس جدید به گوش نرسد.

وی با انتقاد از سیستم ارزش پولی کشور گفت: ما می‌توانیم سرزمین‌مان را از جنگ نظامی نجات دهیم اما از جنگ اقتصادی نمی‌توانیم نجات بدهیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ ارزی و لزوم توجه به این حوزه یادآور شد: حضور فعال دراین عرصه لازم است و اگر حضور در این عرصه مهم‌تر از هشت سال دفاع مقدس نباشد، کمتر نیست.

وی ادامه داد: ‌ارزش پول در اسلام ثابت است، در اسلام وام کم بهره و پربهره نداریم بلکه در اسلام قرض‌الحسنه مطرح است و ربا جایز نیست.

عزیزی با انتقاد از وام‌های پربهره در کشور و نرخ سود بانکی گفت: تا کی باید بالاترین نرخ بهره بانکی از آن ما باشد؟! تا کی مراجع بگویند که ربا تار و پود جامعه را در برگرفته است؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.