سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

نگران کننده نبودن ورم زانوی قویترین مرد جهان

ورم زانوی بهداد سلیمی نگران کننده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سهراب کیهانی پزشک معالج بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: بهداد سلیمی زمانی که برای المپیک حاضر می شد از ناحیه زانو دچار مصدومیت بسیار سختی شد و بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که این ورزشکار قصد داشت در 6 ماه خود را به شرایط ایده ال نزدیک کند، بلافاصله بعد از عمل جراحی تمرینات بالاتنه اش را از سر گرفت و در ادامه توانست با وجود خستگی زیاد با وضعیت بدنی قابل قبول راهی المپیک شود.

وی گفت: بعد از بازی های المپیک بهداد سلیمی برای برطرف شدن خسته گی سه ماه مداوم استراحت مطلق کرد و بعد از گذشت این مدت دوباره تمریناتش را از سرگرفت و چون بعد از المپیک تمریناتش را کنار گذاشت به همین علت با شروع تمریناتش پایش کمی ورم کرد.

دکتر کیهانی افزود: ورم زانوی پای بهداد اتفاقی کاملا عادی است و مورد خاصی محسوب نمی شود و سلیمی در حال سپری کردن روند درمان است و شرایط بسیار خوبی دارد و روز به روز در حال بهتر شدن است.

پزشک معالج بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: دوره ای که یک وزنه بردار مصدوم برای رسیدن به شرایط ایده آل سپری می کند، به زمان زیادی نیز دارد تا به بهبودی کامل برسد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.