سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری همایش سبک زندگی تراز تمدن نوین اسلامی در همدان

به همت بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان همایش «سبک زندگی تراز تمدن نوین اسلامی» در محل سالن همایش های سازمان دانش اموزی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در حاشیه مراسم «سبک زندگی تراز تمدن نوین اسلامی گفت: «تمدن نوین اسلامی» که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده در واقع همان احیای تمدن اسلامی است که با پیروزی انقلاب اسلامی نگاه ها به آن معطوف گردیده است، یعنی احیای عزت و کرامت انسان مسلمان در کنار برخورداری از دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی که می تواند نوید بخش ایجاد تمدنی نمونه باشد

اکبر کاوسی امید افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر عنصر پیشرفت همه جانبه به عنوان ماهیت واقعی تمدن نوین اسلامی در واقع به معنای تاکید بر عنصر حرکت و تعالی در همه عرصه ها و همه جنبه های زندگی مادی و معنوی می باشد.

وی ادامه داد: طلیعه این تمدن نوین اسلامی همان تداوم و استمرار انقلاب اسلامی و برپائی و اسقرار نظام جمهوری اسلامی است که توانسته دو بعد اصلی تمدن یعنی نرم افزاری و سبک زندگی و بعد سخت افزاری و مظاهر توسعه و پیشرفت را در کنار هم دیگر تعریف کند و بشارت به برپایی این تمدن نوین اسلامی را به بشریت بدهد.

«سبک زندگی تراز تمدن نوین اسلامی» با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان، رئیس و معاون پرورشی آموزش و پرورش، مدیر کانون و فرهنگیان بسیجی ناحیه یک درمحل سالن همایش های سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

در این همایش که با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدی جوادی به تبیین مؤلفه‌های اصلی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی پرداخت.

در پایان مراسم از 20 نفراز برترین‌های حلقه صالحین تقدیر به عمل آمد .

انتهای پیام/ ش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.