سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی تذکری در صحن مطرح شد؛

کواکبیان: طرح دوفوریتی تأمین امنیت مراسم امروز باید در دستور کار قرار می‌گرفت

نماینده مردم تهران گفت: طرح دوفوریتی تأمین امنیت مراسم که با امضای بسیاری از نمایندگان تهیه شده بود، امروز باید در دستور کار قرار می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز (چهارشنبه 27 بهمن ماه) ضمن اخطاری با استناد به اصل 27 قانون اساسی و همچنین تذکری براساس ماده 165 آیین‌نامه خطاب به لاریجانی گفت: یک طرح دوفوریتی با عنوان طرح تأمین امنیت مراسم رسمی، عرفی و معمولی به منظور تأمین اجتماعات مطرح شده است اما متأسفانه تصویر بدی در برخی رسانه‌ها منعکس شده است.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند، اجتماعات قانونی باید بدون منع برگزار شود این در صورتی است که برخی افراد خودسر موجب برهم زدن این اجتماعات می‌شوند.

کواکبیان تصریح کرد: این طرح دوفوریتی  براساس اصل 165 امروز باید در دستور کار قرار می‌گرفت، این موضوع ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد و بسیاری از دوستان آن را امضا کردند.

لاریجانی در پاسخ به اظهارات و تذکر کواکبیان گفت: این طرح از دستور خارج نشده است اما به دلیل آنکه بحث بودجه و استیضاح هفته آینده مطرح است تنها امروز صبح برای یک اولویت‌بندی رأی‌گیری شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، کواکبیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.