سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

تشکیل کمیته تأمین امنیت برای برگزاری انتخابات در استان کردستان

استاندار کردستان گفت: امکانات استانی برای برگزاری انتخابات فراهم بوده و کمیته تأمین امنیت برگزاری انتخابات هم شکل گرفته و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه استان متبوع خود به منظور برگزاری انتخابات اظهار داشت: پس از ابلاغ وزارت کشور ستاد انتخابات تشکیل و جلسات متعددی هم با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شد.

زاهدی تصریح کرد: خوشبختانه امکانات استانی برای برگزاری انتخابات فراهم بوده و کمیته تأمین امنیت برگزاری انتخابات هم شکل گرفته و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک خاطر نشان کرد: استان کردستان آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارا است و آنچه وزارت کشور در این زمینه به استان ابلاغ می‌کند قطعا انجام خواهد شد.

استاندار کردستان با اشاره به تأمین امنیت استان‌های مرزی کشور افزود: خوشبختانه نیروهای تأمین کننده امنیت کشور با هوشیاری در منطقه حضور دارند، اجازه ورود به گروه‌های تروریستی و عناصر تکفیری را نخواهند داد و به منطقه و مرزهای ورودی اشراف کامل دارند. 

زاهدی گفت: استان کردستان از امنیت مطلوبی برخوردار است و هیچ یک از عناصر تکفیری و تروریستی موفق به انجام عملیات و ورود به کشور نبودند.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.