سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

اجرا طرح ملی در قم

طرح ملی ملکوت تفاهم نامه ای بین سازمان تبلیغات و بنیاد بین المللی اسراء است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ طرح ملی که  تفاهم نامه ای بین سازمان تبلیغات و بنیاد بین المللی اسراء است در قالب آثار آیت‌الله العظمی جوادی آملی به صورت سراسری اجرا می‌شود

در خصوص اجرای این طرح حجت‌الاسلام جعفرزاده رئیس طرح ملی ملکوت، دکتر خراسانی دبیر طرح و محمد امرایی مدیر ارتباطات امور استان‌های طرح ملی ملکوت برای تمدید تفاهم‌نامه، پیش از ظهر دوشنبه با حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم دیدار کردند.
 
حجت‌الاسلام جعفرزاده در این دیدار گفت: سه رسالت اساسی در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء تعریف شده است؛ رسالت علمی، آموزشی و فرهنگی که طرح ملی ملکوت ناظر بر همین رسالت فرهنگی است که اندیشه‌های بنیادی و مبنایی منظومه فکری آیت‌الله العظمی جوادی آملی بر اساس نیازسنجی تمام دستگاه‌ها، نهادها و سایر مخاطبان استخراج و تدوین می‌شود.
 
حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم هم در این دیدار تاکید کرد: آیت‌الله العظمی جوادی آملی از ابتدای حرکت با اخلاص و طهارت و پاکی برای خدا گام برداشتند و تولیدات علمی ایشان رشد خوبی داشته است. ایشان مصداق شجره طیبه‌ای است که اصلش ثابت و فرعش همه جا را فراگرفته است.
 
وی در پایان اشاره ای به به‌روز بودن در مسائل مختلف را یکی از ویژگی‌های این مرجع تقلید بیان کرد و خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های انجام شده با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، آمادگی این نهاد را برای همکاری در اجرای طرح ملی ملکوت اعلام می کنم.

انتهای پیام/ص
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.