سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

سرخس پیشتاز در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

فرماندار سرخس گفت : همه اقشار مردم در کنار مسئولان دولتی بدنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سرخس باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین سنجرانی در مراسم اختتامیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ابراز رضایت از برپایی این نمایشگاه گفت : نمایشگاه اقتصاد مقاومتی کاری نو و پایه گذار در راستای ایجاد نمایشگاه های بیشتر در شهرستان است و می طلبد همه اقشار در کنار مسئولان دولتی بدنبال تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سرخس باشند.
سنجرانی در ادامه با اشاره به اهداف بر پایی این نمایشگاه افزود : این نمایشگاه نخستین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سرخس می باشد و باید در برنامه های آینده ضمن شناسایی کاستی های موجود راهکارهای برای برطرف سازی آن اتخاذ و از ایده های بیشتر نیز استفاده شود.
او با تاکید بر اینکه با ایجاد این نمایشگاه مشارکت و همیاری بین بخش های دولتی و خصوصی افزایش یافته است گفت : با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان دستگاه های دولتی و خصوصی می توانند در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش مهم و گام های بلندی را برای رشد و توسعه این خطه زرخیز و غنی بردارند.
فرماندار سرخس در پایان اظهار داشت : با تلاش و مشارکت همه اقشار جامعه با خلاقیت و نوآوری در کنار مسئولان زمینه کارهای بزرگی آماده شده است و امیدواریم با اجرای برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید برای برطرف سازی مشکلات گام های بهتری را اجرایی و عملیاتی سازیم.
انتهای پیام// م ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.