سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

محور گنجنامه همدان پاکسازی شد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از بازگشایی محور گنجنامه و بلوار ارم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید درویشی با اشاره به اینکه از ساعات ابتدایی صبح امروز عملیات برف‌روبی معابر شهر آغاز شده است، افزود:  با توجه به بارش حجم زیادی برف در شهر با حضور به موقع و برنامه‌ریزی شده تمامی امکانات شهرداری دست به کار شده است.

وی یاداور شد: طول معابر شهر همدان در حدود1000 کیلومتر است که پاکسازی این میزان معبر نیاز به زمان دارد که براین اساس عملیات برف‌روبی در 2 مرحله صورت می‌گیرد.

درویشی اظهارکرد: محور گنجنامه و بلوار ارم و چپ‌گرد شهید قهاری سعید تا ابتدای صبح بسته بود که خوشبختانه عملیات بازگشایی صورت گرفته و هیچ مشکلی در تردد این محورها وجود ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تصریح کرد: در حال حاضر تمامی معابر اصلی شهر بازگشایی شده و معابر فرعی نیز در حال برف‌روبی و بازگشایی است که تا اواخر امروز تمامی مسیرها باز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برف‌های جمع‌آوری شده در دو منطقه پارک ایرانیان و قانتور همدان تخلیه می‌شوند، عنوان کرد: برخی عنوان کرده‌اند که شهرداری باید برای استفاده بهینه از برف‌های جمع‌آوری شده  راهکاری در نظر بگیرد، که در پاسخ باید این نکته را متذکر شد چون برای بهبود عبور و مرور مجبوریم از ماسه و نمک استفاده کنیم به همین دلیل این برف قابل استفاده برای کشاورزی نیست.

درویشی درخصوص شکستگی شاخه درختان سطح شهر عنوان کرد: 14 پیمانکار فضای سبز در سطح شهر همدان وجود دارد که با عوامل خود از ساعت 2بامداد در سطح شهر مشغول تکاندن درختان و جلوگیری از ورود خسارات عمده  بوده است.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه بارش برف سنگین بوده است تعدادی از شاخه‌های درختان سطح شهر دچار شکستگی شده که توسط پیمانکاران جمع‌آوری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از شهروندان همدانی خواست درراستای روانسازی ترافیک با پارک نکردن اتوموبیل‌های خود در کنار معابر، شهرداری را در پاکسازی معابر کمک کنند.

درویشی به شهروندان توصیه کرد در زمان عبور و مرور از معابر فرعی حتما از زنجیر چرخ استفاده کرده و حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.