سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

جمع آوری ماهانه بیش از دو میلیاردریال صدقه دراستان

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان ماهیانه بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق های صدقات به همنوعان نیازمند خود کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در ده ماه امسال بیش از ۲۳ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کرده اند که صدقات جمع‌آوری شده برای رفع نیازهای مددجویان از قبیل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی،درمانی،عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می شود.

فرید محبی با اشاره به اینکه این مبلغ از مجموع ۹هزار و ۲۴۹ صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در استان جمع آوری شده است افزود: مردم خیر و نیکوکار استان ماهیانه بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق های صدقات به همنوعان نیازمند خود کمک می کنند. 

وی به فعال شدن سامانه پیامکی با شماره# ۰۷۴ * ۸۸۷۷* به عنوان یکی از روش های نوین در پرداخت کمک های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل اشاره کرد و ادامه داد: افزایش درآمد، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات از جمله مهم ترین مزیت های پرداخت صدقه به روش الکترونیکی است.

مدیرکل کمیته امداد استان با یادآوری اینکه سال گذشته مردم خیر و نوعدوست استان بیش از ۲۹ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند گفت: امید است که با اعتمادسازی، تبلیغات صورت گرفته و راه اندازی سامانه پیامکی میزان مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد و کمک رسانی به نیازمندان افزایش یابد.

محبی با بیان اینکه هم استانی های نیکوکار می توانند به صورت تلفنی یا با مراجعه حضوری به دفاتر و ادارات تابعه کمیته امداد در استان مشترک صدقات شوند افزود: در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان نیز سامانه پیامکی با شماره# ۱*۰۷۴ * ۸۸۷۷* راه اندازی شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.