سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

مزایده واگذاری جایگاه شرکتی عرضه فراورده های نفتی به بخش خصوصی

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان از برگزاری مزایده واگذاری 14 جایگاه شرکتی (دولتی) عرضه فرآورده های نفتی در استان به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، عبدالصاحب شمخانی بیان داشت: این مزایده روز گذشته 24بهمن ماه با رعایت تشریفات قانونی و زیر نظر سازمان خصوصی سازی انجام شد و امروز (دوشنبه) پاکت پیشنهادهای خریداران جایگاه های عرضه فراورده های نفتی باز می شود.

وی گفت: قیمت گذاری این جایگاه های شرکتی پس از بررسی کارشناسی صورت گرفته است و به کسانی که بیش ترین مبلغ را برای خرید جایگاه ها پیشنهاد کنند فروخته می شود.

به گفته شمخانی ، مقدار نقدی در نظر گرفته شده برای همه این جایگاه ها 30 درصد است و اقساط 85 درصد آن ها در دوره های زمانی 3 یا 4 ساله و 15 درصد دیگر در دوره زمانی دو ساله بازپرداخت می گردد.

شمخانی گفت: از مجموع این جایگاه ها، 10جایگاه در محدوده عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز و 4 جایگاه در محدوده عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان می باشد.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) در ادامه با بیان اینکه واگذاری جایگاه های شرکتی فراورده های نفتی در استان بر اساس اصل 44قانون اساسی است، افزود: با واگذاری این جایگاه های شرکتی، مالک همه جایگاه های عرضه فراورده های نفتی استان خوزستان بخش خصوصی می شود.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۶
تکلیف کارگرانی که 15 سال در جایگاه کار کرده و عرق ریختن چه میشود نهایتا یک سال کار کنن بعدش چی برن بسلامت .این حقه