سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

هشدار مدیریت بحران در خصوص ورودسامانه بارشی به کردستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان با اشاره به آغاز بارش ها از عصر امروز گفت: تمام دستگاه ها برای امداد رسانی بایدآمادگی لازم راداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آرتیکاس اقبال مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی از عصر و اوایل شب یکشنبه 24 تا روز پنجشنبه 28 بهمن به صورت متناوب سامانه ای از هوای ناپایدار و بارشی استان را تحت تأثیر قرار می دهد.

به گفته وی، در این مدت بارش ها در اوایل فعالیت سامانه به شکل باران و برف و به تدریج به شکل برف ریزش می کند و میزان بارش تراکمی چند روزه قابل ملاحظه است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان با بیان اینکه در نقاط مرتفع کولاک، برف، مه و کاهش دید پیش بینی می شود، افزود: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سرعت وزش باد نیز افزایش می یابد و امکان اختلال تردد در جاده ها و گردنه ها و نواحی شهری و روستایی در این روزها دور از انتظار نیست.
اقبال گفت: با توجه به پوشش برف فعلی و اتفاق بارش ها در روزهای آینده در نقاط بهمن خیز استان، وقوع پدیده بهمن دور از انتظار نیست ومسافران، کولبران و کوهنوردانی که قصد تردد در این روزها را دارند باید به هشدارهای داده شده و
نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه این اخطاریه ها به همه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و دستگاه های خدمات رسان ابلاغ شده است، گفت: دستگاه ها باید تمهیدات و اقدامات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 170 میلیمتر بارندگی در استان کردستان به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.