سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رهایی از وابستگی نفتی بدست منابع مالیاتی محقق می شود

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:برای رهایی از وابستگی نفتی باید به منابع مالیاتی روی آوریم.

حسن حسینی شاهرودی دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصاد و انرژی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:برای جدا شدن از نفت ،زیرساخت های کشور در حوزه مختلف اعم از تولید،صنعت و معدن،کشاورزی و درآمدی آماده است.
 
وی با بیان اینکه منابع نفتی و مالیاتی دو منبع اصلی درامدی کشور است،افزود:برای رفع وابستگی نفتی باید به منابع مالیاتی کشور رو آوریم، اگرقانون جامع مالیاتی را اصلاح و آن را دقیقا اجراکنیم این مهم به تحقق خواهد پیوست.
 
حسینی شاهرودی تصریح کرد: برای روی آوردن به منابع مالیاتی هم باید از سامانه جامع و نظام مکانیزاسیون ،نرم افزارهایی جاری در حوزه بانک مرکزی و اقتصاد و دارایی استفاده کرد،همچنین باید از فرار مالیاتی جلوگیری و مودیان جدیدی که سالها فرار مالیاتی داشتند شناسایی کرد چراکه اینها خود منابع کلانی را متوجه درآمد کشور می کنند.
 
وی بیان داشت: طبق گفته غالب کارشناسان اقتصادی و مالیاتی اعداد و ارقام مربوط به منابع مالیاتی می تواند کشور را از درآمد نفتی بی نیاز کند.
 
دبیر کمیسیون اقتصادی گفت:درآمد مالیاتی کشور پنهانی و نامشهود است اما به راحتی قابل کشف بوده و بهترین راهکار برای رهایی از وابستگی نفتی است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۱۸:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
از پول نفت رها بشیم اینقد خوبه
منصور
۱۸:۰۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
چقد پول نفت بده