سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آماده باش نیروهای شهرداری برای بارندگی و سیل

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز گفت: 4 هزار نیروی شهرداری برای بارندگی و سیل آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحیم جوکار مدیر بحران شهرداری شیراز با بیان اینکه تمام امکانات و تجهیزات شهرداری کلان‌شهر شیراز برای حوادث غیرمترقبه آماده است، گفت: کارشناسان هواشناسی فارس از امشب یکشنبه برای شیراز بارندگی، آبگرفتگی معابر و بروز سیل را پیش‌بینی کرده‌اند و اوج آن نیز فردا دوشنبه است که مدیریت بحران شهرداری شیراز به همراه نیروهای خدوم شهرداری نیز در این زمینه برای خدمت به شهروندان آماده باش هستند.

جوکار افزود: جلسه‌های مختلف با معاونان اجرایی مناطق 11 یازده گانه شیراز و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری برگزار شده است.

وی ادامه داد: سازمان عمران شهرداری نیز ماشین‌های خود را در حال آماده‌باش قرار داده تا در صورت نیاز وارد عملیات کند.

جوکار خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری در این چند روز تلاش کرده شهر را به طور مناسب تمیز نگه داشته و رودخانه وسط شهر را نیز از زباله‌ها پاک کند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت رودخانه و کنارگذرها نیز به‌طور مداوم و لحظه‌ای رصد می‌شود، گفت: طوری برنامه‌ریزی شده تا شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری شیراز تصریح کرد: همچنین با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، سالن‌های ورزشی شهرداری نیز آماده است که در صورت نیاز به اسکان اضطراری و یا تخلیه یک منطقه‌ در اختیار  قرار می‌گیرد.

جوکار گفت: شهروندان شیرازی تمام همکاری لازم در مورد پاکیزه نگه داشتن شهر و زباله‌ها را داشته باشند تا کمتر شاهد گرفتگی جداول آب باشیم.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.