سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

برگزاری همایش دانشجو و اهدای خون در دانشگاه سیستان و بلوچستان

همایش دانشجو و اهدای خون در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش دانشجو و اهدای خون در 27 بهمن‌ماه جاری با توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان در تالار ملاصدرای دانشگاه سیتان و بلوچستان خبر داد.

محمود محمدقاسمی گفت: همایش دانشجو و اهدای خون در راستای تامین خون سالم و کافی با همکاری دانشجویان علاقمند جهت جذب سایر دانشجویان به عنوان اهدا کنندگان خون سالم در این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تنها راه دستیابی و فراهم کردن خون سالم  در واقع اهدای خون توسط انسانهای نوع‌دوست  و نیک‌اندیش است. 

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان افزود: در این بین اهدا کنندگان داوطلب مستمر بهترین و سالم‌ترین منبع تامین خون هستند.

محمدقاسمی اشاعه و نهادینه‌سازی فرهنگ اهدای خون در استان و تشویق و ترغیب سایر دانشجویان و اساتید به امر اهدای خون را از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت دانشجویان و دانشگاهیان دانست و گفت: افراد و دانشجویان و دانشگاهیان علاقمند می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان واقع در تالار ملاصداری دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: همایش دانشجو و اهدای خون در 27  بهمن‌ماه جاری توسط جهاددانشگاهی و همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان  سازمان اتقال خون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.