سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

خالی بودن 2.5 میلیارد متر مکعب از ظرفیت سدهای خوزستان

معاون مطالعات پایه و طرح های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: هم اکنون 2.5 میلیارد متر مکعب از ظرفیت سدهای خوزستان خالی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ حسونی زاده،معاون مطالعات پایه و طرح های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی باید در شهرستان بهبهان 40 تا 74 میلیمتر، در شادگان 130 میلیمتر، در هندیجان 140 میلیمتر و در اندیکا و لالی بیش از 40 میلیمتر بارندگی در این هفته شاهد باشیم، این در حالیست که گزارش های هواشناسی نشان می دهد که 85 درصد از پیش بینی های بارندگی در استان به واقعیت نپیوسته است.

وی نسبت به خطر فرسایش سواحل رودخانه های مارون- جراحی و زهره هشدار داد و گفت: بر اساس پیش بینی های فعلی حوضه رودخانه های مارون- جراحی و زهره بازه های بحرانی است و احتمال دارد 500 متر از سواحل که در روستاها قرار دارد، ریزش کند بنابراین باید به اهالی اطراف اطلاع رسانی شود که از سواحل فاصله بگیرند.

حسونی زاده تاکید کرد: با توجه به امکان تخلیه سیلاب در رامشیر از سیلاب بر موجود، مسیر این سیلاب بر باید پاکسازی شود تا بتوان این سیلاب را به تالاب شادگان هدایت کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.