سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم کردن بستر مناسب تحصیل دانشجویان آمریکایی در دانشگاه پیام نور

سخنگوی دانشگاه پیام نور، گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد تا از دانشجویانی که در دانشگاه‌های آمریکا تحصیل می‌کنند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش کند.

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آمادگی دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجویان مشغول به تحصیل در آمریکا اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با هماهنگی وزارت علوم آمادگی دارد تا این دانشجویان را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش کند.
 
وی بیان کرد: در دانشگاه پیام نور بیش از 4 هزار عضو هیئت علمی مشغول به فعالیت و پژوهش هستند و یکی از بزرگترین دانشگاه‌های غیر حضوری در کشور ایران با امکانات خوب آزمایشگاهی و تجهیزاتی است.
 
صدر ادامه داد: دانشگاه پیام نور از شبکه‌های جامع آزمایشگاهی شاپتنا و ای پی تی وی با شعار کتاب همراه، کلاس همراه و استاد همراه زمینه خوبی را برای تحصیل نخبگان جوان فراهم کرده است.
 
وی گفت: دانشجویان علاقمند در این دانشگاه می‌توانند درخواست پذیرش خود را به معاونت آموزشی این دانشگاه ارسال تا بر اساس ضوابط و شرایط آموزشی در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.