سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بررسی اولویت و فرصت های سرمایه گذاری ناحیه صنعتی نصرآباد

در بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و فرماندارشهرستان تربت جام از ناحیه صنعتی نصرآباد، فرصت های سرمایه گذاری آن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم درحاشیه این بازدید گفت: اولویت و فرصت های سرمایه گذاری تدوین شده در حال انجام است و با استفاده از ظرفیت های بالقوه در حوزه اقتصادی شاهد رونق بیش از پیش در ناحیه صنعتی نصرآباد خواهیم بود.

او اظهار داشت: حضور مشاوران اقتصادي و صنعتي كمك زیادی به احصاء نيازهاي سرمايه گذاري در اين ناحیه صنعتي خواهد كرد و با تمام توان برای توسعه بیشتر سرمایه گذاری و اشتغال پایدار این منطقه تلاش می کنیم.

در ادامه نیز رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تامین و تکمیل زیرساخت ها در شهرکها و نواحی صنعتی از اولویت های مهم و تاثیر گذار در جهت استقرار متقاضیان سرمایه گذاری خواهد کرد.

راضیه علیرضایی تأکید کرد: بهبود وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی و تسهیل مسائل مربوط به این بخش با تعامل دستگاه های اجرایی استان محقق شده و باید همین روند ادامه داشته باشد.

همچنین در ادامه فرماندار شهرستان تربت جام گفت: اولویت دادن به حوزه های مختلف صنعتی و ارتقاء این حوزه در این ناحیه صنعتی برای توسعه منطقه ضروری است.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.