سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اعضای باند دو نفره سرقت در کرمانشاه دستگیر شدند

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از كشف 18 مورد انواع سرقت و انهدام یک باند دو نفره در این زمینه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "محمدرضا اميري گفت: به دنبال دریافت يک مورد پرونده سرقت منزل از يكي از كلانتري هاي شهر کرمانشاه به پليس آگاهي، پرونده جهت ادامه تحقيقات به اداره عمليات ويژه اين پليس ارجاع داده شد و مراتب جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان اين اداره قرار گرفت.
وي در ادامه بيان داشت: با تحقيقات همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، يك دستگاه خودروی پرايد را که سارقان از آن در ارتكاب اين سرقت استفاده می کردند و همچنین محل اختفای متهم را شناسایی کرده و با هماهنگي مقام قضائي طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پليس آگاهي استان منتقل کردند.
سرهنگ اميري همچنين عنوان کرد: متهم در تحقيقات اوليه منكر هر گونه سرقتي شد اما پس از ارائه مدارك غير قابل انكار و مستندات علمي و پليسي، به هفت مورد سرقت منزل، هشت مورد سرقت داخل خودرو و سه مورد اماكن خصوصي با همدستي شخص ديگري اعتراف کرد.
رئيس پليس آگاهي گفت: پس از شناسايي مخفيگاه همدست سارق دستگير شده و دو مالخر در این زمینه، هر سه متهم طي يك عمليات منسجم دستگير شدند و پس از انتقال آنها به پليس آگاهي و مواجهه حضوري با سارق دستگیر شده به بزه انتسابي اعتراف کردند.
سرهنگ اميري در خاتمه افزود: با راهنمايي متهمان محلهاي سرقت بازسازي و مالباختگان نیز شناسايي شدند، همچنین در اين راستا پرونده تحت رسيدگي قرار دارد.


انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.