سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش 60 درصدی توليد آسفالت در قم

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با توجه به این که امسال تا پایان دی 207 هزار تن آسفالت توزیع شده از افزايش 60 درصدی توليد آسفالت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛نادعلی،مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: سال گذشته نزديك به 150 هزار تن آسفالت و امسال تا پايان دی نزديك به 207 هزار تن در سطح معابر توزيع شده كه اين میزان نسبت به مدت مشابه فزايش 60 درصدی داشته است.

 وی توليد و پخش آسفالت در معابر شهری را يكی از رسالت‌های اين سازمان برشمرد و افزود:
در مناطق كم‌برخودار شهری به صورت ويژه مورد توجه اين سازمان قرار گرفته است و در توزيع آسفالت به مناطق محروم نگاه ويژه داشته‌ايم.

 مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری خاطرنشان كرد: در سال‌های گذشته كارخانه توليد آسفالت را خريداری و امسال تجهيزات مورد نياز برای توليد را تامين كرده ايم تا با استفاده از ذخاير معدن نيز در راستای تامين مصالح مورد نياز شهرداری با تكيه بر توان داخلی گام‌های مطلوبي برداريم.

نادعلی با اشاره به اينكه مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی در حوزه شهری به صورت ويژه مورد توجه سازمان توسعه و عمران شهرداري قم قرار گرفته است، گفت: با داشتن اين ديدگاه توانسته در برخي از عملكرد‌ها صرفه‌جويي‌های مطلوبی در هزينه‌ها داشته باشيم.

وی خاطرنشان کرد: اين سازمان تعامل مطلوبی با مناطق هشت‌گانه شهرداری دارد و به بركت اين تعامل برای اجرای برنامه‌های خود در سطح شهر از تمام ظرفيت‌های مختلف استفاده می كند.

انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.