سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاش؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درخاش

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درخاش اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان خاش از جمع آوری و دستگیری 7 نفر معتاد پر خطر، 3 نفر سارق، توقیف دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت و پاكسازی نقاط آلوده در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد .  

سرهنگ غلامرضا اربابی گفت : ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی مقام قضائی ، نقاط جرم خیز و آلوده سطح شهرستان را پاكسازی و سارقان و معتادن این نقاط را دستگیر و جمع آوری كردند .
 
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، مأموران 7 نفر معتاد پر خطر و 3 سارق را دستگیر و تعداد دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت را توقیف كردند.
 
اربابی با اشاره به دستگیری سه نفر به دلیل سرقت درون خودرو و حمل و نگهداری ضایعات مسروقه در اجرای این طرح، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی خاش در پایان سخنان خود افزود : اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به صورت مستمر در سطح شهرستان اجراء میگردد که منجر به افزایش سطح احساس امنیت در جامعه و برقراری نظم و امنیت و آرامش روانی و اجتماعی می شود که این موضوع نیز از اولویتهای اساسی پلیس است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.