سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه تهران تفاهمنامه امضا کردند

تفاهمنامه ای بین دانشگاه سیستان وبلوچستان ودانشگاه تهران امضا شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در سفر به زاهدان با دکتر علیرضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

در این دیدار که به مدت دور روز به طول انجامید، رئیس دانشگاه تهران و هیئت همراه از بسیاری از دانشکده‌ها و امکانات آموزشی این دانشگاه مانند آزمایشگاه مرکزی، نیروگاه خورشیدی، گلخانه‌ها، تالار امام رضا (ع) کتابخانه مرکزی، مرکز داده ها یا دیتا سنتر و مرکز آپا، تالار فردوسی و مرکز رشد بازدید نمودند.

رئیس دانشگاه سیستان وبلوچستان با اظهار خرسندى از حضور رييس دانشگاه تهران و هيئت همراه ایشان،گفت: اميد است تا امضا ء اين تفاهم نامه گامي نو در روند توسعه علمي و پژوهشي ميان دو دانشگاه را موجب گردد.

از جمله توافقات به انجام رسیده در این دیدار می توان به ادامه ی همکاری میان دو دانشگاه در زمینه ی ادامه ی تحصیل مربیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در دانشگاه تهران اشاره کرد که مورد استقبال دکتر نیلی و هیات رییسه ی دانشگاه تهران قرار گرفت.

همچنین ایجاد دوره های مشترک که مدرک صادره توسط دو دانشگاه امضاء و مورد تایید قرار گیرد از دیگر توافقات این دیدار بود.

در ادامه و با پیشنهاد طرفین مقرر گردید طرفین در زمینه ی تاسیس رشته های جدید همکاری های جدی انجام دهند و در حوزه ی تحصیلات تکمیلی، دانشگاه تهران همکاری های لازم را با دانشگاه سیستان و بلوچستان داشته باشد.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه ای تفاهم نامه در پنج ماده و دو نسخه با سه سال اعتبار همکاری مشترک میان دو دانشگاه به امضاء رسید.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.