سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

قدردانی از خلق حماسۀ‌ عظیم نمایش اتحاد ملی در 22 بهمن

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از خلق حماسۀ‌ عظیم نمایش وحدت و اتحاد ملی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای از حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان برای خلق حماسۀ‌ عظیم نمایش وحدت و اتحاد ملی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری در آوردگاه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) بود و برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در طلیعه‌ سی و نهمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.

حمایت همه جانبه مردم و لحظه شناسی هوشمندانه آنان برای حضور در صحنه‌ های انقلاب به ویژه راهپیمایی عزت ‌آفرین یوم الله 22 بهمن که با خلق حماسه‌ای دیگر، به انقلاب طراوت و تازگی و به رگ های آن خونی تازه و به پیکر نظام اسلامی جانی دوباره بخشید، بزرگترین نعمت الهی است که باید ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق، تمامی مسئولان با خدمتگزاری صادقانه، سپاسگزار این همه شور و شعور وصف ناپذیر و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند.

مردم شریف و انقلابی استان! 
حضور پرشورتان ارمغان آور غرور و سربلندی ایران عزیز بود و نمایش «انقلابی گری» شما مردم بصیر و شجاع، حضور چشمگیری که هراس و وحشت پایان ناپذیر را بر کاخ های سفید و سیاه نظام پلید «سلطه» و «صهیونیسم» ایجاد کرد و جلوه استحکام و اقتدار بر گرفته از سرشت «فاطمی» و «علوی»‌تان، ضمن پاسخگویی به یاوه گویی دشمنان، امیدبخش سر برآوردن قطب «امت اسلامی» در «هندسه نوین قدرت» برای ملت های مسلمان و ستمدیده جهان بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن احساس افتخار و سربلندی از خلق این حماسه عظیم که نشانه شور و شعور ملت غیور و غیرتمند ایران در پاسداشت ارزش های والای انقلاب است، نمایش دشمن ‌شکنانه عزت و اقتدار امت ولایتمدار را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک می گوید و از ایستادگی و مقاومت همه خالقان این حماسه شکوهمند قدردانی می نماید.

از نماینده معزز ولی فقیه و استاندار محترم استان، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و دست اندرکاران ستادهای دهه فجر سراسر استان، مسئولین محترم کمیته های تخصصی، تمامی اصحاب محترم رسانه ها، جراید، مطبوعات و خبرگزاری ها به ‌ویژه صدا و سیمای استان که با انعکاس مناسب راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن در 130 نقطه استان به صورت متمرکز، طراوت و شادابی و عظمت این حماسه و حضور گسترده یاوران همیشه در صحنه انقلاب را در جای جای کشور به تصویر کشیده و خرسندی شیفتگان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان موجب شدند صمیمانه سپاسگزاری می گردد.

گفتنی است: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 95 صبح روز گذشته جمعه، همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور و گسترده مردم در 130 نقطه شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.