سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

قدردانی استاندار از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

برگزاری پرشور و حماسه آفرين راهپيمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر كشور در نقاط مختلف چهارمحال و بختياری، صدای مردم اين استان را از آسمان بام ايران به گوش مردم كشور و جهان رساند.

۲۲ بهمن آغازگر دوران عزت و سربلندی ملت هميشه آزاده، سرافراز و سربلند ايران اسلامی است و همه ساله با برگزاری راهپيمایی در اين روز بزرگ، مردم هميشه در صحنه كشور عزيزمان انزجار خود را از استكبار جهانی فرياد می زنند.

حضور حماسی و دشمن شكن مردم چهارمحال و بختياری همزمان با مردم آزاده ايران اسلامی در راهپيمایی ۲۲ بهمن، لرزه بر اندام استكبار جهانی و ياوه گويان شرق و غرب انداخت.

ملت ايران هيچ گاه در برابر ظلم و ستم سر تعظيم فرود نمی آورند و برای حفظ عزت، اقتدار و حقانيت خود در برابر تمامی زورگويان و ستمگران دنيا به سركردگی آمريكا، انگليس و اسرائيل ايستادگی خواهند كرد.

ضمن قدردانی از حضور گسترده، حداكثری، آگاهانه و پرشور مردم نجيب، فهيم و هميشه در صحنه چهارمحال و بختياری در راهپيمایی ۲۲ بهمن، تداوم بيش از پيش، عزت و سربلندی مردم ايران اسلامی و استان را از درگاه ايزد يكتا آرزومندم.

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن 95 صبح روز گذشته جمعه و با حضور پرشور و گسترده مردم در 130 نقطه شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.