سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

راهپیمایی 22 بهمن حلقه وصل اتحاد

امام جمعه چرداول گفت: راهپیمایی باشکوه مردم در روز 22 بهمن نماد وحدت، همدلی، عشق به انقلاب و ارزش های والای نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ احمد امرایی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی شهر سرابله بیان کرد: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز جشن شکرگذاری خود را از برکات و دستاوردهای بزرگ نظام اعلام و با خلق حماسه ای بیاد ماندنی بار دیگر وحدت و انسجام ملی بی نظیر خود را به جهانیان نشان می دهند.

وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی در اعماق جان مردم ریشه دوانیده و ملت هیچ وقت از دستاوردهایی همچون استقلال و آزادی که ثمره خون هزاران شهید است دست نخواهند کشید بنابراین حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمادی عینی از تجدید عهد با شهدا، امام شهیدان و بیعت با رهبری معظم انقلاب است.

امرایی اضافه کرد: بصیرت، آگاهی، ولایت مداری، آرمانخواهی، وفاداری به انقلاب از مهمترین پیامدهای شرکت مردم در میعادگاه 22 بهمن است و مردم ایران امسال نیز همچون سال های گذشته خط بطلانی بر نقشه های دشمنان خواهند کشید و استکبار و ایادی آن را بیش از گذشته مایوس و ناامید می کنند.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: مشارکت چشمگیر مردم در این عید بزرگ انقلاب نشانگر ولایتمداری، ولایت پذیری و حمایت همه جانبه از رهبری فرزانه انقلاب و منویات معظم له است.

وی تاکیدکرد: صف های به هم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد ارتباط بین مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است و این ملت هوشیار هیچگاه از انقلاب و رهبری روی گردان نخواهند شد.
 
 
انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.