سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دین محمدی:

سبک بازی سرخابی‌ها متفاوت است/ پیش‌بینی نمی‌کنم، اما دوست دارم استقلال برنده شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متفاوت بودن سبک بازی استقلال و پرسپولیس پیش‌بینی نتیجه دربی 84 را سخت می‌کند.

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دربی 84 پایتخت اظهار داشت: با توجه به اینکه دو تیم در اوج دوران آمادگی خود قرار دارند به نظر می‌رسد بازی زیبایی را پیش رو داشته باشیم. استقلال پس از سه پیروزی متوالی در لیگ برتر و شکست دادن السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ روحی وروانی در وضعیت مناسبی قرار دارد و پرسپولیس هم صدر نشین لیگ محسوب می‌شود. بنابراین انتظار از این دوتیم برای ارائه یک فوتبال زیبا بالاست.

وی افزود: دوست دارم استقلال و پرسپولیس بازی بدون حاشیه‌ای را برگزار کنند تا مردم از این دیدار لذت ببرند. البته باید اشاره کرد که سبک بازی این تیم‌ها متفاوت است. پرسپولیس بازیکنان تکنیکی و تاکتیک‌پذیری دارد و استقلال هم با توجه به دوندگی و جنگندگی بازیکنان جوان خود در هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

دین محمدی در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه دربی 84 اظهار داشت: نمی‌توانم پیش‌بینی خاصی داشته باشم اما طبیعی است که دوست دارم استقلال تیم محبوبم در این بازی برنده شود.

پیشکسوت فوتبال استقلال تهران در پایان درباره تفکرات علیرضا منصوریان و برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: علیرضا منصوریان پس از نتایج نه چندان مناسب در ابتدای لیگ در نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا تفکرات خود را به خوبی در استقلال پیاده کرد. باید از مدیریت باشگاه استقلال تشکر کنم که به وی و برنامه‌هایش اعتماد کرد و مطمئن باشید این امر با نتیجه‌گیری استقلال همراه می‌شود. از طرفی تفکرات خاص آقای برانکو تیم متفاوتی از پرسپولیس ساخته و می‌بینید که سبک بازی این تیم نسبت به چند سال پیش تغییرات زیادی کرده که منجر به صدر نشینی مقتدرانه این تیم در لیگ برتر شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.