سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کرمان می خروشد+تصاویر

دیار کریمان امروز هم همانند همیشه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی22 بهمن حماسه آفرین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در طلیعه سی و نهمین بهار فجر انقلاب، پیر و جوان، مرد و زن، بزرگ و خردسال همه با هم متحد و یکپارچه آمدند تا نشان دهند که تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد و مردم در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های امام خمینی(ره) و رهبری ایستاده اند.


حضور نوجوانان و جوانان، کودکان، اطفال در کالسکه ها، سالخوردگان، معلولان ، ورزشکاران با لباس های متحدالشکل، چهره های مختلف سیاسی، و... در جشن ملی امروز بسیار چشمگیر است.



هم اکنون معلمان، دانشجویان، دانش آموزان، روحانیان و اصناف مختلف از هر گروه و سلیقه و گرایش با لبیک به ندای رهبر فرزانه خویش یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند و بار دیگر با به نمایش گذاشتن همبستگی شان، دشمنان را مأیوس می کنند.


اقلیت های مذهبی استان از جمله: ارامنه، یهودیان و زرتشتیان کرمان نیز امروز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و هدف از این حضور پرشور خود در این اجتماع بزرگ را حفظ ارزش ها و سربلندی انقلاب اسلامی اعلام می کنند.


اینجا حمل پرچم چندین متری جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان بسیجی دختر و نواختن سرودهای حماسی توسط گروه موزیک ارتش در نوع خود حس خوب انقلابی بودن را به انسان می دهد.


سرویس دهی رایگان اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کرمان ازمسیرهای اصلی باعث تردد راحت تر مردم شده است.


طبق معمول همه راهپیمایی ها، حضور منظم سربازان و پلیس انتظامی و نظامی درمسیر و روی پشت بام مراکز بزرگ، وجود امنیت را بیش از پیش به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.