سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با حماسه حضور و اقتدار ملی؛

کواکبیان: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که همچنان پشتیبان آرمان‌های اصلی نظام هستند

نماینده مردم تهران گفت: مردم ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پشتیبان منافع ملی و آرمان‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ما با حضور خود نشان دادند که پشتیبان منافع ملی و آرمان‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی چون آزادی و استقلال هستند.

وی با تأکید براینکه حضور مردم در صحنه ترامپ را همچون افراد قبل از خودش پشیمان‌تر خواهد کرد، ادامه داد: ترامپ به تازگی وارد سیاست شده است و خیلی متوجه نیست.

نماینده مردم تهران گفت: این حضور بیشتر ماهیت واقعی ملت ایران را نشان می‌دهد اما بنده معتقدم قبل از اینکه ما به ترامپ پیام بدهیم، باید همه مسئولان نظام شبانه روز به این ملت خدمت کنند، چرا که ما مردم خوبی داریم و باید از خدا بخواهیم که به ما توفیق بیشتر برای خدمت به ملت بدهد.

کواکبیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده می‌شود شما یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری از حزب مردم سالاری هستید، خاطر نشان کرد: بهتر است این مباحث در کنگره حزب مردم سالاری که اسفندماه برگزار می‌شود مطرح شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.