سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با حماسه حضور و اقتدار ملی؛

سردار مهری: برای خدمت‌رسانی تا پایان مراسم جشن انقلاب آماده‌ایم

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: آماده‌ایم تا شرایط سهولت شرکت در این راهپیمایی عظیم را برای تمامی هموطنانمان در سراسر کشور مهیا کنیم.

سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن سالروز پیروی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی خاص روز 22 بهمن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام شهرها و نقاطی که منتهی به مسیرهای راهپیمایی است، اندیشیده شده و قبل از شروع راهپیمایی اقداماتی را همکاران ما در پلیس راهور نسبت به اعلام ممنوعیت و محدودیت‌ها اعلام کردند و با هماهنگی‌ که بین پلیس و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد این تمهیدات به اطلاع مردم عزیزمان رسیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: آماده‌ایم تا شرایط سهولت شرکت در این راهپیمایی عظیم را برای تمامی هموطنانمان در سراسر کشور مهیا کنیم.

سردار مهری گفت: تمهیدات ترافیکی متناسب با هر شهر از سوی رؤسای پلیس راهنمایی و رانندگی آن شهر و از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع مردم رسانده شده است و خواهشی که از مردم دارم این است که حتما به نکات ترافیکی امروز توجه کنند تا به سلامت و سهولت به مقاصدشان برسند.

رئیس پلیس راهور ناجا به مردم توصیه کرد: مردم عزیز سعی کنند حدالمقدور از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. این طرح تا پایان مراسم ادامه دارد و بستگی به هر شهر این طرح متفاوت است. در تهران با توجه به برگزاری نماز جمعه تا بعداز ظهر طول خواهد کشید و در شهرستان‌های دیگر متفاوت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.