سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت یک واحد خوابگاهی در دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از ساخت یک واحد خوابگاهی در کوی دانشگاه تهران خبر داد.

حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر یکی از برنامه های ما در معاونت دانشجویی دانشگاه تهران تنوع غذایی هر چه بیشتر برای دانشجویان است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای انجام شده این است که تنوع غذایی در سلف سرویس ها را افزایش دهیم، به همین منظور غذای صنعتی و خانگی را به خدمات سلف های دانشگاه اضافه کردیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: با یارانه غذایی که در اختیار دانشجویان قرار گذاشته ایم می توانند از تنوع غذایی استفاده کنند.

به نژاد تصریح کرد: در حال حاضر در صدد ساخت یک واحد خوابگاهی در کوی دانشگاه تهران هستیم که خاکبرداری اولیه این طرح انجام شده و به محض آماده شدن در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولویت اصلی ما در معاونت دانشجویی بها دادن به خوابگاه های دانشجویی است که پس از ساخت واحد خوابگاهی، تعمیر اساسی خوابگاه شماره 16 کوی دانشگاه تهران را در دست اقدام داریم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران یادآور شد:تلاش ما این است که بتوانیم خوابگاه های دانشجویی را با امکانات بالاتری در اختیار دانشجویان قرار دهیم. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.