سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اعمال محدودیت های ترافیکی درون شهری در مازندران

محدودیت های ترافیکی امروز در مسیر برگزاری راهپیمایی بزرگ مردمی در شهر ساری اعمال می شود.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مسیر راهپیمایی در شهر ساری از میدان شهید قاسمی آغاز می شود و پس از عبور از میدان ساعت به سمت میدان شهداء حرکت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و کنترل ترافیک در زمان راهپیمایی 22 بهمن در شهر ساری، مسیر غرب به شرق میدان امام تا میدان شهید قاسمی بلوار آزادی و همه خیابانهای ورودی به آن و همچنین حد فاصل میدان قاسمی تا چهار راه ابن شهر آشوب خیابان فردوسی و همه مسیرهای ورودی و خروجی به آن محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

سرهنگ باقری افزود: چهار راه این شهر آشوب تا میدان ساعت ، خیابان جمهوری و مسیرهای ورودی و خروجی به آن و همچنین میدان ساعت تا میدان شهدا ، خیابان 18 دی و مسیرهای منتهی به آن محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد .

وی گفت: سه راه مستشرق به میدان ساعت، سه راه ملامجدالدین تا میدان شهداء و چهار راه معلم طالقانی تا میدان شهداء نیز این محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: میدان امام بلوار جام جم و بلوار عسگری محمدیان به سمت بلوار کشاورز و بلوار داراب ، همچنین میدان امام ، بلوار دانشگاه و کمربندی غربی میدان خزر مسیر جایگزین برای تردد خودروها است .

سرهنگ باقری افزود: میدان شهیدان عبوری – بلوار شهیدان عبوری – میدان طبرستان – بلوار خزر و میدان خزر را به همراه میدان هلال احمر – بلوار طالقانی – چهار راه معلم طالقانی – خیابان باغ سنگ و بلوار داراب از دیگر مسیرهای جایگزین است.

وی افزود: عبور خودروهای سنگین از محور قائم شهر به بلوار امام روح الله و کمربندی غربی است.

رئیس پلیس راهور مازندران به شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی و تردد در مسیرهای تعیین شده پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.