سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فریاد مرگ برآمریکا فردا در دارالمومنین کاشان طنین انداز می شود

مردم کاشان فردا با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور و گسترده درراهپیمایی 22 بهمن ، توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرماندار کاشان  امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی عظیم به دشمنان خواهند فهماند که با انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب یک ارتباط ناگسستنی دارند.

حمیدرضا مومنیان افزود: مردم ولایتمدار ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان خواهد داد که تهدیدهای استکبار و به ویژه رئیس جمهوری جدید آمریکا، خللی در عزم و اراده ملت وارد نخواهد ساخت.

معاون استاندار اصفهان همچنین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را دریچه ای روشن برای تحقق اهداف و آرزوهای الهی ملت بزرگ ایران دانست و گفت : لبیک به امام راحل و تکبیر طاغوت شکنانه مردم ایران در بهمن 57 و امضای آن با خون شهیدان، همان صدایی است که امروز از حنجره تمامی آزادیخواهان جهان شنیده می شود.

وی با تبریک سی و هشتمین سال درخشندگی بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی از مردم خواست با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی یوم الله22 بار دیگر حقانیت ، صلابت و ایستادگی خود در برابر مستکبران غرب و شرق و پایبندی خود را به آرمانهای بلند امام راحل و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و به پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند.





انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.