سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیصل شایسته: با پیکان می‌توانم به آرزوهایم برسم

تیم فوتبال پیکان تهران تحرک زیادی در نقل و انتقالات نیم‌فصل نداشت اما با گرفتن کاپیتان تیم ملی افغانستان سود زیادی علاوه بر مسائل فنی برد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، هواداران و فوتبال دوستان افغانستانی همواره نشان داده‌اند از تیم ملی و بازیکنان کشورشان که در ایران به میدان می‌روند، حمایت ویژه‌ای می‌کنند و این اتفاق با حضور فیصل شایسته، کاپیتان افغانستان در پیکان نیز رخ داد و مسابقه های این تیم را با تماشاگر کرد.

او اولین فوتبالیست افغانستانی است که به لیگ ایران راه یافته. 

شایسته در دیدار اخیر پیکان مقابل سپاهان در فهرست مجید جلالی جای داشت که همین مسأله موجب شد حدود 200 تماشاگر افغانستانی برای حمایت از او به ورزشگاه شهدای شهر قدس بروند.

بازیکن تیم ملی افغانستان درخصوص حضورش در تیم پیکان به «ایران» می‌گوید: لیگ ایران یکی از بهترین لیگ‌ها در قاره آسیا محسوب می‌شود، به این دلیل و به خاطر پیشرفت فوتبالم تصمیم گرفتم تا در لیگ ایران بازی کنم. باید از مسئولان تیم پیکان تشکر کنم که شرایط را برای حضورم در این تیم فراهم کردند.

فیصل شایسته ادامه می‌دهد: تمرین زیادی نداشتم و در حال حاضر خودم را برای رسیدن به مرز آمادگی مهیا می‌کنم، امیدوارم که بتوانم آمادگی خودم را با ارائه بازی‌های زیبا نشان بدهم. پیکان شرایط خوبی در لیگ دارد و این تیم می‌تواند در رده‌های بالاتر جدول حضور یابد. فوتبال ایران تیم ملی بسیار خوبی دارد و مطمئنم که با حضور در فوتبال ایران و عضویت در پیکان، می‌توانم به آرزوهایم برسم.

او درخصوص مدعیان قهرمانی لیگ ایران می‌افزاید: پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان قهرمانی هستند و شانس خوبی برای قهرمانی دارند. پیش از حضورم در ایران تیم‌های پرسپولیس و استقلال را می‌شناختم و هر دوی آنها تیم‌های بزرگ ایران محسوب می‌شوند. مردم افغانستان هم این دو تیم را به خوبی می‌شناسند.

هافبک افغانستانی پیکان در مورد حضور هواداران افغان در ورزشگاه‌های کشور با حضورش در لیگ ایران می‌گوید: تیم ملی افغانستان سال گذشته هم در ایران به مصاف ژاپن رفت که هموطنان من استقبال خوبی از این بازی داشتند. در بازی مقابل سپاهان هم هواداران من به ورزشگاه آمدند، با دیدن پرچم کشورم خوشحال شدم و در ایران احساس غربت نمی‌کنم.

شایسته ادامه می‌دهد: تازه کارم آغاز شده و به دلیل حضور هموطنانم در ایران فکر می‌کنم تماشاگران افغانستانی زیادی بیایند و بازی‌های تیم ما را ببینند. مردم ما علاقه زیادی به فوتبال دارند و قطعاً با گذشت زمان شاهد حضور بیشتر هواداران‌مان خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.