سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام دفتر ناطق‌نوری؛

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری همگام با مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کند

دفتر رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با صدور پیامی اعلام کرد: وضعیت سلامت حجت‌الاسلام ناطق‌نوری خوب است و همگام با مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشكل‌هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان در پی بستری شدن حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیمارستان و ابراز محبت اقشار مختلف مردم، دفتر ایشان اطلاعیه صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و سپاس فراوان به درگاه پروردگار به سبب لطف بی کرانش و با تشکر از مراجع عظام، علما، شخصیت ها و مسئولان محترم کشور که حضوراً و با تماسهای خود اظهار لطف و مودت نموده اند و همچنین با احترام و تواضع در برابر موج همدلی و اظهار لطف اقشار مختلف مردم مهربان و قدرشناس ایران که با نگرانی و تأثر جویای حال حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ناطق نوری بوده اند.

به اطلاع عموم می رساند که وضعیت سلامت ایشان به حمدالله خوب است و همچنان با نشاط و با روحیه ممتاز در خدمت انقلاب، رهبری معظم آن و مردم با اخلاص ایران بوده و همگام با آنان در راهپیمایی روز 22بهمن برای اعتلای آرمان های مقدس انقلاب اسلامی که ثمره ی وحدت کلمه و همدلی ملی است شرکت خواهند نمود.

دفتر حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.