سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالله‌عبدالله کشتار کارمندان صلیب سرخ را محکوم کرد

رییس اجرایی دولت افغانستان کشته شدن 6 کارمند کمیته بین المللی صلیب سرخ در ولایت جوزجان را به شدت محکوم کرده و تاکید نموده که عاملان این کشتار مجازات خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی افغانستان امروز پنجشنبه (21دلو) با نشرخبرنامه‌ای اعلام کرد: کارمندان صلیب سرخ در ولایت جوزجان درحالی از سوی دشمنان آرامش و ثبات افغانستان به شهادت رسیدند که سرگرم کمک‌رسانی بشردوستانه به مالداران و خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از برف‌باری‌های اخیر بوده‌اند.

در این خبرنامه به نقل از عبدالله‌عبدالله آمده است: من درحالی‌که این عمل ددمنشانه و جنایت‌کارانه را با شدیدترین کلمات محکوم می‌کنم، به نیروهای دلیر امنیتی کشور هدایت می‌دهم که این موضوع را با جدیت پی‌گیری کنند و با عاملان این رویداد برخورد قاطعانه نمایند.

ریاست اجرایی دولت افغانستان تاکید کرده است که تروریستان باید بدانند که با چنین اعمال وحشیانه‌یی، هرگز به اهداف شوم‌ و پلیدشان دست نخواهند یافت. مردم افغانستان بیشتر از پیش به مبارزه و ایستاده‌گی در برابر تروریستان و دشمنان سرزمین خویش مصمم هستند.

گفتنی است که تروریستان داعشی روز چهارشنبه (20دلو) شش کارمند کمیته بین المللی صلیب سرخ را در ولسوالی خوش تپه ولایت جوزجان به گلوله بستند و دو کارمند دیگر این نهاد را با خود بردند.

کمیته بین المللی صلیب سرخ با تایید این خبر اعلام کرد که فعالیت خود در افغانستان را متوقف کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.